اخترنا لكسوشيال ميديا

صورة.. سما المصري تثير الجدل بملابس البحر

أثارت الفنانة المصرية سما المصري، الجدل بعد نشر صورة جديدة لها عبر حسابها الشخصي على تطبيق الفيديوهات والصور الشهير «إنستجرام»، بملابس البحر.

وأظهرت سما ظهرها فقط في الصورة والذي بدا عليه أثار الوشم، وعلّقت قائلة: «طبعا اللي على سلسله الضهر دا مش شعر دا آثار شيل التاتو اللي كان في نص ضهري…حاجه زفت..بس كام جلسه كمان ويروح خالص…..خلوا بالكم شيل التاتو مش سهل لكن بتاع نسر الأهلي هاسيبه. . حبيبي…مساء الفل».

 

View this post on Instagram

 

تابعوا واشتركوا في قناتي علي اليوتيوب وفيديوهات حصريه والرابط هنا في البايو والاستوري….وطبعا اللي علي سلسله الضهر دا مش شعر دا آثار شيل التاتو اللي كان في نص ضهري…حاجه زفت..بس كام جلسه كمان ويروح خالص…..خلوا بالكم شيل التاتو مش سهل لكن بتاع نسر الأهلي هاسيبه. . حبيبي…مساء الفل .بالمناسبه اي تعليق وسخ من عيل اوسخ هيتحط في البلوك…كل واحد يخليه في نفسه وكل واحد هيتحاسب لوحده مش جايين تعملوا هنا أولياء الله الصالحين اتلم يانطع منك له ليها…بس كده….😘😘😘

A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on


وأضافت سما قائلة: «بالمناسبه اي تعليق وسخ من عيل اوسخ هيتحط في البلوك…كل واحد يخليه في نفسه وكل واحد هيتحاسب لوحده مش جايين تعملوا هنا أولياء الله الصالحين اتلم يانطع منك له ليها…بس كده».

 

موضوعات ذات صلة:

  1.  صورة.. سما المصري: «حد له شوق في حاجة»

  2. شاهد.. سما المصري تشارك جمهورها صور بدون ملابس بسبب الحر الشديد

  3. سما المصري تشعل التواصل الاجتماعي بتيشيرت الأهلي

  4. صور.. سما المصري تثير الجدل بـ”كلبها” في الاستفتاء

  5. صور.. سما المصري تثير ضجة.. إباحية وغرور!

  6. شاهد رد​ سما المصري​ على منتقدي صورتها على السرير

أخبار ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى